Wyszukiwarka

Jeżeli wiele razy zadawałeś sobie pytanie jak skutecznie zacząć promować swoją firmę w mediach społecznościowych, poniższa książka jest dla ciebie doskonałą pozycją.

gitomer spolecznosciowy boom - serwis komputerowy

Autorem książki "Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku" jest Jeffrey Gitomer znany przede wszystkim w USA specjalista z zakresu sprzedaży, do jego klientów zaliczają się spółki z listy FORTUNE 100.
Książka jest napisana w bardzo przystępny sposób, skupia się przede wszystkim na opisywaniu dobrych praktyk związanych z promocją firmy na takich portalach jak Facebook, Google+, Youtube, LinkedIn, Twitter. Poszczególne rozdziały książki są okraszone licznymi przykładami i anegdotami z życia autora. Reasumując pozycja przyjemna w czytaniu skierowana przede wszystkim do osób, które jeszcze nie zaczęły "przygody" z kreowaniem marki w sieciach społecznościowych.