W ramach outsourcingu IT oferujemy przejęcie kompetencji informatyka zatrudnionego na etacie. W oparciu o podpisaną umowę proponujemy szeroki wachlarz usług informatycznych i nieprzerwaną opiekę nad sprzętem i oprogramowaniem. W ramach obsługi informatycznej odwiedzamy naszych klientów regularnie - w zależności od potrzeb, jesteśmy także stale dostępni pod telefonem.
Nasza oferta:
- obsługa sieci, serwerów, stacji roboczych,
- rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem,
- szkolenia i wdrażanie w nowe systemy,
- zakup sprzętu,
- negocjacje z firmami teleinformatycznymi, dostawcami sprzętu i oprogramowania oraz dostarczycielami usług i kontrahentami,
- prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania,
- archiwizacja danych,
- złomowanie sprzętu,
- doradztwo w zakresie zakupów, wdrażania rozwiązań ułatwiających prowadzenie firmy, współpracy z podwykonawcami,
- wykonawstwo sieci teleinformatycznych oraz konfiguracja łączy dostępowych,
- instalacja i konfiguracja central telefonicznych,
- montaż i obsługa monitoringu.
Gwarantujemy:
- zachowanie ciągłości pracy poprzez zabiegi prewencyjne i dostarczanie sprzętu zastępczego,
- szybkie rozwiązanie problemów,
- proponowanie usprawnień procesów wewnątrz firmy,
- profesjonalne doradztwo wynikające z wiedzy i wieloletniego doświadczenia,
- zwolnienie zasobów klienta, tak by mógł skupić się tylko na rozwoju firmy,
- realizację zadań spoza zakresu obowiązków firmowego informatyka, jak np. naprawa komputerów i laptopów, wykonanie sieci teleinformatycznej itp.,
- zaproponowanie rozwiązań zmniejszających koszty, jak np. migracja abonamentów telefonicznych pomiędzy operatorami.