Wyszukiwarka

Znane są już wyniki badań z Megapanelu PBI/Gemius za marzec 2014 dotyczące m.in. popularności poszczególnych sieci społecznościowych w Polsce. Ta informacja na pewno okaże się bardzo pomocna dla osób odpowiedzialnych za promocje firmy w mediach społecznościowych, a także tych które są zainteresowane książką opisywaną w tym poście.

social media - naprawa komputerów

Wyniki najnowszego badania nie przynoszą zmian w czołówce pośród sieci społecznościowych pozycję lidera nadal utrzymuje Facebook deklasując liczbą użytkowników konkurencję. Na drugim miejscu znajduje się  Grupa Google. Pomimo odpływu 500 tyś użytkowników w porównaniu do megapananelu z lutego Grupa Nasza Klasa nadal znajduje się w czołówce zajmując 4 pozycję. Potentaci zza oceanu twitter , pinterest, linkedin zajmują odpowiednio 9, 14, i 17 pozycje.

Lp. Nazwa Użytkownicy Zmiana do poprzedniego miesiąca
1. facebook.com 16163093 92369
2. Grupa Google - Społeczności 8930585 288253
3. Grupa Interia.pl - Społeczności 6799405 11353
4. Grupa Nk.pl 6132055 -462089
5. Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6010686 99381
6. Grupa Onet - RASP - Społeczności 5134688 -879149
7. Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 4047908 1366716
8. wordpress.com 2822995 475941
9. twitter.com 2803849 109868
10. Grupa Allegro - GG - Społeczności 2621425 -50735
11. ask.fm 2405387 -172700
12. goldenline.pl 1819514 186905
13. tumblr.com 1524738 84138
14. pinterest.com 1429664 -54120
15. badoo.com 1126762 43233
16. peb.pl 1046058 -47577
17. linkedin.com 1030159 194403
18. photoblog.pl 991659 -42040
19. edarling.pl 822194 -156317
20. Grupa Fotka.pl - Społeczności 712813 -