Nasi klienci mogą zgłaszać usterki trzema drogami:
- On-line poprzez formularz dostępny po zalogowaniu w „Strefie klienta",
- mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- oraz telefonicznie pod numerami telefonów podanymi w zakładce kontakt.
Wszystkie zlecenia przechowujemy w jednym systemie. Dzięki temu klient ma stały dostęp do informacji o postępie pracy nad jego zleceniem. Zachęcamy firmy szczególnie do zgłaszania problemów przez formularz w „Strefie klienta" lub mailowo. Za pomocą tych form kontaktu, informacje o zleceniach będą docierały natychmiastowo i jednocześnie do wszystkich naszych informatyków, co zdecydowanie przyspieszy czas reakcji.
Zgłoszenia mailowe oraz dodane przez formularz on-line powinny zawierać dokładny opis problemu wraz z numerem telefonu do osoby zgłaszającej. Powiadomienia mailowe automatycznie będą pojawiać się w formularzu w „Strefie klienta". Ten sposób kontaktu przeznaczony jest dla firm, które podpisały z nami umowy na obsługę informatyczną.
Zlecenia zgłaszane telefonicznie wymagają od naszych pracowników ręcznego wpisania ich do systemu, co może wydłużyć czas realizacji takiego zgłoszenia.