• Dbałość o klienta – Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie klienta. Dlatego jesteśmy do dyspozycji 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, służąc pomocą szczególnie w sytuacjach awaryjnych.
  • Wysoka jakość usług – Po każdym zakończonym zleceniu dwukrotnie sprawdzamy jakość jego wykonania, szanując w ten sposób czas i pieniądze klientów.
  • Szybki czas realizacji zgłoszeń – Czas realizacji zlecenia zależy od złożoności problemu. Jednak większość awarii rozwiązujemy w przeciągu kilku godzin licząc od momentu zgłoszenia, a część niemal natychmiast, korzystając ze zdalnego połączenia z komputerem klienta.
  • Troska o bezpieczeństwo danych – Przed zrealizowaniem zlecenia zawsze tworzymy pełną kopię zapasową danych zgromadzonych na dysku twardym. Materiały zgromadzone w pamięci komputera to wartość, którą pragniemy szczególnie chronić. Dlatego też kopię zapasową przechowujemy przez tydzień po zakończeniu zlecenia albo przekazujemy klientowi.
  • Gwarancja na wykonane usługi IT – Na każdą wykonaną usługę dajemy czternastodniową gwarancję. Jeśli zatem w ciągu dwóch tygodni po naprawieniu usterki, problem powróci, zajmiemy się nim bezpłatnie. W sytuacjach, gdy naprawy wymaga sprzęt, okres gwarancji zależy od długości gwarancji udzielanej przez producenta części najczęściej jest to 24 miesiące.
  • Sprzęt zastępczy – W razie poważnych problemów, które wymagać będą kilkudniowego zajęcia sprzętu przez informatyka, zapewniamy na czas naprawy sprzęty zastępcze.
  • Darmowy dojazd do klienta – Nie doliczamy do usługi dojazdu do klienta. Wyjątek stanowią firmy, których siedziba lub jeden z oddziałów znajduje się poza województwem śląskim.
  • Dogodne terminy płatności – Fakturę na zrealizowane usługi informatyczne wystawiamy wraz z końcem miesiąca. Każdy klient ma 14 dni na uregulowanie należności. W sytuacji, gdy firma kupuje sprzęt komputerowy lub oprogramowanie, których wartość jest wysoka, oferujemy rozbicie faktury na transze i wydłużenie terminu płatności nawet do 60 dni.