W dniu podjęcia współpracy przekazujemy klientowi dane niezbędne do zalogowania w „Strefie klienta". Udostępniany przez nas system umożliwia zgłaszanie usterek i awarii on-line. Taka forma kontaktu, znacznie przyspiesza czas podjęcia zgłoszenia. Przed pierwszym użyciem systemu proszę zapoznać się z zakładką „Zgłaszanie zleceń".
W razie utraty danych potrzebnych do zalogowania, prosimy telefonować pod numery telefonów podane na zakładce kontakt w celu ich odzyskania.
Po zalogowaniu do „Strefy klienta" przedsiębiorca:
- otrzyma dostęp do systemu, poprzez który będzie mógł zgłosić problem on-line. Będą w nim widoczne także informacje o zleceniach zgłoszonych mailowo i telefonicznie,
- będzie miał dostęp do raportów z przepracowanego czasu pracy, co pozwoli mu na jednoczesną kontrolę kosztów,
- będzie miał wgląd do informacji o statusie zlecenia (podjęto zlecenie/ w trakcie realizacji/ usterka rozwiązana),
- otrzyma dostęp do programu pomocy zdalnej.